11 Mayıs 2016

HAVALİMANI REKLAM

havaalanı reklam 2

Günümüzde hedef kitlelere ulaşmayı amaçlayan markalar için, havaalanları vazgeçilmez en değerli mecralardan biri haline gelmiştir. Havalimanı reklamcılığı, marka iletişimi için güçlü ve efektif olmakla beraber aynı anda milyonlarca yerli ve yabancı yolcuya ulaşabileceğiniz etkili mecralar sunmaktadır.

Hava alanları  orta ve üst sosyoekonomik grupta hedef kitleye ulaşmayı hedefleyen markalar için etkili reklam olanakları sunmaktadır. Hava alanları içinde reklam mecrası olarak bilboard, kuleboard, dijital ekran, silindir kule, clp gibi farklı alanlar mevcuttur.

Türkiye genelindeki tüm hava limanlarındaki reklam alanları hakkında bilgi almak ve rezervasyon yaptırmak için bize ulaşabilirsiniz. 

Hava limanları reklamlarının avantajları:

  • Yüksek kalite
  • Yüksek etki
  • Yüksek geri dönüş
  • Bütün yıl yüksek sezon
  • Yüksek satın alma gücü ve mesaj algısı
  • Farklı SES gruplarına erişim imkanı
  • Son yıllarda en hızlı büyüyen reklam mecralarından biri havaalanı reklam1
  • NEDEN HAVA LİMANI REKLAMCILIĞI?

Farklı Ürünler, Farklı Kampanyalar ile Yüksek Taşıyıcılık Değeri!

Havalimanı reklamcılığı, terminallerin iç ve dış alanlarında bulunan tüm reklam panoları, CLP (raket) reklam yüzleri, stant alanları ve diğer özel reklam uygulamaları gibi çok geniş bir mecra yelpazesi sunar.

 Orta ve Üst Sosyoekonomik Gruba Doğrudan Erişim

Havalimanı reklamları markalara, orta ve üst sosyoekonomik gruba ait milyonlarca uluslararası yolcu ve turiste ulaşması için öncelikli fırsat sunar.

Orta ve Üst Sosyoekonomik Gruba Doğrudan Erişim
Hedef Kitle ile Uzun Süreli Etkileşim

Hedef Kitle ile Uzun Süreli Etkileşim

Havalimanı yolcuları terminalde yaklaşık olarak 2 saat geçirirler.

Yolcular terminalde geçirdikleri süre içerisinde; seyahat ruhunda, yani olumlu, istekli ve reklama açık bir ruh haline sahiptirler.

 Seçkin Reklamverenler ile Bir Arada Olma / Yüksek Marka Algısı

Havalimanı reklamcılığı seçkin bir mecra olduğu için bu alanlarda reklam veren markaların, tüketiclerin gözündeki marka algısı da yüksektir.

Seçkin Reklamverenler ile Bir Arada Olma / Yüksek Marka Algısı
Farklı Mecralara Göre Erişim Maliyeti Avantajı

Farklı Mecralara Göre Erişim Maliyeti Avantajı

Düşük erişim maliyeti, yüksek sosyoekonomik profile sahip hedef kitle, yaratıcı tasarımlar ve yüksek marka algısı ile Havalimanı Reklamcılığı reklam verenler için vazgeçilmez bir mecradır.

havaalanı-reklam

Reklam vermek için bize ulaşın..

error: İçerik korunmaktadır.