Üniversite Kampüslerinde markanızın reklamının yer almasını istiyorsanız, doğru yerdeniz. Türkiye geneli tüm üniversiteler için reklam alanlarına dair anahtar teslimi hizmet sunmaktayız. Konuya dair detaylı bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
NEDEN ÜNİVERSİTE REKLAM?
- Üniversite gençliği hem tüketicidir, hem de dahil olduğu sosyal grup dolayısıyla “trendsetter” olarak dikkat çekmektedir.Bu oldukça önemli dev toplulukla markalar arasındaki ilişkiyi kurmak için üniversitelerdeki reklam alanlarını kullanmak oldukça faydalıdır.
- Markanız hedef kitlesine üniversitenin içinde ulaşabilirse, hedef kitlenizde oluşturacağınız marka imajı, sonsuza dek zedelenmeden varlığını sürdürebilir.
- Kampüslerde, sohbet ortamları, arkadaşlık ortamları gençlerin çevreleriyle daha çok ilişki içerisinde olmalarına olanak sağlar.
Kampüs içerisinde reklam alanları uzun süreli görme ve yüksek erişim için ideal noktalardır.
- Üniversite öğrencisi dinamik tüketicidir. Her gün oldukça fazla sayıda satın alma kararı
- Öğrenme odaklı bir yaşam alanının içinde, açık olan hedef kitle algısını yakalayabilmek, verilmek istenen mesajın hedef kitleye kesin olarak ulaşabilmesini sağlar.
Üniversite, dinamik tüketicilere ev sahipliği yapar.
- Üniversite, bir referans kaynağıdır.
- Üniversite medya reklam üniteleri bir çok yerde konumlandığı için sadece öğrencilere değil, üniversite içindeki herkesle sağlıklı marka iletişimi kurmayı başarabilirsiniz.
- Birçok markanın hedef kitlesi olan genç yetişkinlere kendi yaşam alanları içinde ulaşabilmek, başarı ile rakip markalardan ayrışmanızı ve marka imajınızı güçlendirmenizi sağlar.
- Haftalık olarak akıllıca planlanan networkler sayesinde mesajınız hedef kitlenizle kampüs ve üniversite içerisinde tekrar tekrar buluşur. Bu sayede verilmek istenen mesajın hedef kitleye sağlıklı iletişimi kolaylaşır.
- Hedef kitlede oluşan marka sadakati size hem bir referans noktası yaratır, hem de trend belirleyicilik vasfını kazandırır. Trendleri siz oluşturur, modayı siz yaratırsınız . Ürününüz elden ele, dilden dile dolaşır.
ÜNİVERTE ÖĞRECİLERİN TÜKETİM ALIŞKANLIKLARI
- Üniversite öğrencilerinin neredeyse tamamı (% 97’si) dışarıda yemek yiyor. Gençler en çok fast-food restoranlara gidiyor.
- Vakıf Üniversitelerinde ortalama harçlıklar 2500 TL. Vakıf üniversite öğrencisinin % 55’i otomobil sahibi.
- Aile krizde dahi harçlıkları azaltmıyor ve öğrencilerin %85’i kredi kartı kullanıyor.
- Devlet üniversitesi öğrencilerinin %31’i, vakıf üniversitesi öğrencilerinin ise %55’inin akıllı telefonu var.
- Nüfusun %36’sının 24 yaş altı çocuk ve gençlerden oluştuğu Türkiye’de 18-24 yaş arası her üç gençten biri üniversiteli.
Üniversite içinde yer alan reklam alanları kampüs bahçelerinden, yemekhane ve kantinlere, spor ve aktivite alanlarından derslik koridorlarına ve hatta üniversite hastaneleri bahçe ve koridorlarına kadar üniversite içinde neredeyse her yere ulaşabilmektedir. Bu nedenle üniversiteli gençliğe ulaşmayı hedefleyen markalar için son derece önemli reklam sahalardır.
Üniversiteler içindeki reklam alanlarında sizin firmanızın da reklamını çıkmasını istiyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz. Reklam vermek için bize ulaşın..